Администрација Петра Порошенка се осврнула на скандал са промењеном насловном страницом часописа The Economist на којој се, уместо руског Председника Владимира Путина, нашао украински Петар Порошенко.

Председничка администрација је објаснила за AP да је лажна фотографија била празнична идеја. И управо је на захтев администрације и скинута, како је објашњено, са званичих налога Председника на интернету.

89330_original

«Објава је изазвала бурну новогодишњу реакцију појединих преплатника и руских медија, који су без трунке осећаја за хумор схватили ту насловницу као стварни губитак позиције Русије међу светским лидерима», каже се у саопштењу.

Поред тога је наведено да је администрација желела да такве празничне идеје буду доживљене са дозом хумора и обавезно «кроз призму потраге Украине за своје место у свету», преносе РИА Новости.

Kata Bucik

Тагови: ;