Заменик руског премијера Дмитриј Рогозина је на својој фејсбук страници одговорио на изјаву главног уредника немачког таблоида „Билд“ Џулијана Рајхелта који је рекао да је одлука да се не узимају у обзир медаље руских спортиста на Олимпијским играма 2016. „русофилија“.

img_4382_1

 

„Немојте да обмањујете ни нас ни своје читаоце. Ви сте онолико ’русофил‘ колико сам ја примабалерина Бољшог театра“, коментарисао је Рогозин изјаву Рајхелта, преноси Спутњик.

 

Раније је Рогозин оптужио редакцију „Билда“ за русофобију због чињенице да је током Олимпијских игара у Рију на сајту листа објављена табела са укупним бројем медаља на којој није било резултата репрезентације Русије. Главни уредник таблоида Џулијан Рајхелт је као одговор на то себе назвао русофилом.

 

Редакција „Билда“ није укључила репрезентацију Русије у табелу са резултатима са Олимпијских игара, објашњавајући то наводним „државним допинг програмом“. Ова оптужба је заснована на тзв. Маклареновом извештају чији аутори нису пружили доказе о постојању таквог програма.

Руска репрезентација је у смањеном саставу освојила четврто екипно место на Олимпијским играма у Рио де Жанеиру, освојивши 56 медаља, од којих 19 златних.

Тагови: ; ;