«Чланак Вашингтон Поста о продору руских хакера у нашу електричну мрежу је неистинит». Ово су објавили челници компаније Burlington Electric Електропривреде Вермонта, а преноси агенција Тасс.

Подсетимо Вашингтон Пост је позивајући се на изворе из обавјештајних служби, без пружања доказа, тврдио да је у рачунарској мрежи компаније пронађен злонамерни  софтвер, преко ког су наводно руски хакери извршили упад у електро – систем.

 

У чланку Вашингтон Пост је наведено да је упад у систем извршен преко лап топа. Међутим, компанија је извршила преглед и пронашла малваре у само једној лап топу, који није ни прикључен на мрежу. А то  директно противречи написаном чланку.

 

Менаџер компаније Нил Ландервилл је изјави ода «нема доказа о претњи откривању података клијената или по безбедност наших система.»

Тагови: ; ;