Телевизија Си-Ен-Ен након уклањања чланака о „везама“ тима председника САД Доналда Трампа са руским фондом уводи нова строжа ограничења о покривању руских тема, саопштио је портал „Базфид њуз“ позивајући се на интерно писмо руководства телевизије.

 

Саопштење је написао главни уредник „Си-Ен-Ен мани“ (сајта посвећеног вестима из света бизниса) Рич Барбијери.

„Нико не сме да објављује било какав материјал који се тиче Русије пре него што дође до мене и Џејсона“, наводи се у електронској пошти Барбијерија.

Нова ограничења неће се односити само на „Си-Ен-Ен мани“, истиче портал.

Раније је Си-Ен-Ен, позивајући се на изворе у америчком Конгресу јавио да амерички Сенат спроводи истрагу о наводној повезаности тима Доналда Трампа са Руским фондом за директне инвестиције. Конкретно, под сумњом је био састанак директора Кирила Дмитријева са једним од представника прелазног штаба Трампа Ентонија Скарамуција „само четири дана пре инаугурације америчког председника“ у јануару.

Си-Ен-Ен је касније уклонио чланак, а при преласку на њега појавила се напомена:

„Прича не задовољава стандарде редакције Си-Ен-Ена, она је уклоњена. Линкови на материјал не раде. Си-Ен-Ен се извињава господину Скарамуцију.“

Спутњик

Тагови: ; ;