Три новинара Си-Ен-Ена дала су отказ због таласа скандала са чланком о наводним везама штаба Доналда Трампа и његовог сарадника Ентонија Скарамучија са руским фондом РФПИ, саопштава Си-Ен-Ен.

Томас Френк, Ерик Лихтаблау и Лекс Харис дали су отказ због приче која је објављена на сајту Си-Ен-Ена, саопштава телевизија.

„Након брисања приче, објављене на CNN.com, канал је прихватио отказе сарадника који су радили на објављеној причи“, саопштила је телевизија.

Френк је био истраживач у Си-Ен-Ену, на челу истраживачког одељења је био Харис — „ветеран“ Си-Ен-Ена који ради на каналу од 2001. године. Лихтблау (добитник Пулицерове награде за рад у Њујорк тајмсу) тек пре неколико месеци се придружио тиму Си-Ен-Ена као уредник.

„У петак се Си-Ен-Ен одрекао приче коју је објавио мој тим. Као одговорни уредник овог тима поднео сам оставку… Био сам у Си-Ен-Ену од 2001. године и уверен сам у једну ствар: то је информативна служба, за коју је тачност и истинитост изнад свега. Одлазим, али ћу увек носити у себи ове принципе“, преноси Јаху њуз изјаву Хариса.

СПУТНИК

Тагови: ; ; ; ;